fredag 28. januar 2011

ting som får meg til å...

SMILE


- Når fem mennesker sitter cramped på t-banen og alle stirrer på hver sin iPhone i et desperat forsøk på å stenge alle andre ute og unngå pinlig øyekontakt. Da stirrer jeg så hardt jeg kan.
- Når fremmede hjelper meg opp på bena når jeg tryner
- Når noen overrasker meg med frokost, eller middag <3>
- Flekker som ligner på morsomme ting
- Norske forretningsmenn som snakker ''engelsk'' (tennk ju verri møtsj får jår tajm)
- Barn som ikke skjønner helt hva penger er og river i stykker pengene til mor
- Hunder som legger hodet på skakke
- Å stirre ut av vinduet i leiligheten på folk som tryner på gaten
- Når jeg føler meg kjempealene, så kommer noen og holder meg med selskap av eget initiativ
- Når noen først skjønner en vits leenge etter at alle har ledd
- Når noen ikke klarer å uttale en ting, så de finner på noe selv: Head&Shoulders = Helder sjan / Caipirinha = Kajpinsån / Smoothie = småtti (true stories)
- Gamle damer som setter seg ned på rullatoren for å ta en liten pause, midt i gaten.
- Når jeg slår en boss i Sonic (dritvanskli'!!)
- Barn som annonserer høyt at de må bæsje
- Voksne som annonserer høyt at de må bæsje
- Å ''buste'' andre i å synge på en flau sang i dusjen
- Å få pakke i posten
- Når pappa forteller meg med overdreven entusiasme om det nyeste han har oppdaget (spotify til eksempel)
- Når jeg får tekstmeldinger fra gamle venner
- Lønning
- Programmer om padababyer og andre dyre-babies på televisjonen
- Wall-E
- Hookien noodles
- Nusser
- Når telefonen ikke ringer mens jeg spiser middag (den gjør ALLTID det, Whyyyy?)
- Røverkjøp
- Luer med ører påå
- Paljetter (totally gay, i know)
- En kasse med øl
- Snille mennesker som slipper meg frem når jeg skal av trikken


Livet er ikke så verst likkavæl

Ingen kommentarer: