søndag 26. april 2009

Rulleri og rullera

Nå er jeg offisielt russ :)
Jeg syns det er deilig å tenke på at vi snart er ferdige med skolen og nå har vi virkelig fortjent en skikkelig knall feiring. Vi på russevanen jeg er på, har vært i tryvann denne helgen. Det var veldig vellykket og jeg er glad og førnøyd med starten på en minneverdig periode i livet.

Det er en virkelig deilig følelse å sitte i egenkomponert russevan og rulle på vei mot lykkelige tider med noen av de aller tøffeste menneskene du vet om.

Det må være fryktelig trist å ikke få oppleve sånne ting. Et lite fest-prosjekt med gode venner.
Jeg må si jeg er stolt over oss på vanen. Vi er veldig flinke til å passe på hverandre og går aldri alene. Det er mye lettere å kose seg i russetiden når man kjenner seg trygg og glad.
Ikke har vi kranglet heller, noe som det virker som om alle andre har gjort på bilene/bussene.
Bagateller skal ikke få ødelegge stemningen når vi har så mye annet å bry oss om.

Det som er litt pussig, er hvordan vi fra follo regionen ser veldig unge ut i forhold til folk fra andre steder som ser 35 ut. (nesten da..)
Føler det ikke har så mye å si, men det er noe å legge merke til da.
Målet mitt med russetiden er å få så mye ut av den som mulig og kose meg masse med mennesker jeg er glad i.

Tips til russ:
Våtservietter i bilen.
Hengelås på bager/sekker.

Dopapir i lomma.
Vann og pauser.

Hva er ditt mål med russetiden? Har du noen tips eller triks?

Ingen kommentarer: